دیدن فیلم های روز دنیا

کارتون والاس و گرومیت: شلوار اشتباهی

کارتون والاس و گرومیت: شلوار اشتباهی، یک انیمیشن کوتاه بسیار مورد توجه است که در سال 1993 اکران شد. این انیمیشن به کارگردانی نیک پارک و تهیه‌کنندگی آردمن انیمیشن‌ها، همان استودیو سازنده‌ی "Chicken Run" و "Shaun the Sheep" است. در این فیلم، والاس، یک مخترع کاذب، و سگ وفادارش، گرومیت، بازی می‌کنند، که وقتی درگیر نقشه‌ای شوم درگیر یک پنگوئن به نام Feathers McGraw می‌شوند، وارد یک ماجراجویی وحشی می‌شوند.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان و بهترین فیلم های ایرانی در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

یکی از ویژگی های برجسته «شلوار اشتباه» خود انیمیشن است. این فیلم یک انیمیشن استاپ موشن است، به این معنی که هر فریم از فیلم با حرکت فیزیکی شخصیت‌ها و تنظیم یک بیت کوچک، سپس عکس گرفتن و تکرار این روند ایجاد می‌شود. این روش انیمیشن به صبر و دقت زیادی نیاز دارد، اما نتیجه نهایی یک فیلم واقعا منحصر به فرد و از نظر بصری خیره کننده است.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

یکی دیگر از جنبه های قوی فیلم طنز است. فیلم مملو از گیج‌های هوشمندانه و تک‌خط‌های شوخ‌آمیز است و تعامل والاس و گرومیت با یکدیگر و دیگر شخصیت‌ها به‌طور مداوم سرگرم‌کننده است. این فیلم همچنین دارای یک حس قوی از سرعت است، با هر صحنه به آرامی به صحنه بعدی جریان می یابد و مخاطب را درگیر و سرگرم نگه می دارد.

پخش زنده رایگان و آکتور را در نماوا تماشا کنید.

در خاتمه، «والاس و گرومیت: شلوار اشتباه» یک انیمیشن کلاسیک است که جایگاه خود را در تاریخچه تاریخ سینما به دست آورده است. این یک داستان جاودانه از دوستی و ماجراجویی است، با لمس رمز و راز و دوز سالم طنز. چه از طرفداران انیمیشن باشید یا صرفاً به دنبال یک فیلم سرگرم کننده و سرگرم کننده برای تماشا باشید، «شلوار اشتباه» قطعا ارزش دیدن دارد.

این یک انیمیشن کوتاه استاپ موشن است که می توان آن را در رده کمدی، ماجراجویی و معمایی طبقه بندی کرد. عناصر این ژانرها را ترکیب می کند تا تجربه ای منحصر به فرد و لذت بخش را برای مخاطبان در هر سنی ایجاد کند. ویژگی های این فیلم با طنز شوخ، ماجراجویی هیجان انگیز و رمز و راز جذاب آن است که آن را به یک تجربه تماشایی کامل و سرگرم کننده تبدیل می کند.

اگر از «والاس و گرومیت: شلوار اشتباه» لذت بردید، ممکن است از فیلم‌ها و سریال‌های انیمیشن دیگری که سبک و لحن مشابهی دارند نیز لذت ببرید، مانند:

 

Chicken Run (2000) - یکی دیگر از انیمیشن های استاپ موشن از Aardman Animations، این بار گروهی از جوجه ها را نشان می دهد که سعی می کنند قبل از خوردن شام از مزرعه فرار کنند.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

Shaun the Sheep (2007) - یک مجموعه انیمیشن محبوب که ماجراهای Shaun the Sheep و دوستانش را در مزرعه دنبال می کند.

 

The Great Mouse Detective (1986) - یک فیلم انیمیشن دیزنی که ماجراهای یک کارآگاه موش را دنبال می کند که در تلاش برای حل معمایی مربوط به یک آدم ربایی است.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.       

An American Tail (1986) - یک فیلم انیمیشن دلگرم کننده در مورد موش جوانی به نام فیول که از خانواده اش جدا می شود و باید راه بازگشت به خانه را پیدا کند.

 

داستان اسباب بازی (1995) - اولین فیلم بلند انیمیشن رایانه ای است که ماجراهای گروهی از اسباب بازی ها را دنبال می کند که وقتی انسان ها در اطراف نیستند، زنده می شوند.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

این فیلم‌ها و سریال‌ها همگی به خاطر طنز، قلب و انیمیشن‌های بصری خیره‌کننده‌شان شناخته می‌شوند و باید برای طرفداران «والاس و گرومیت: شلوار اشتباه» جذاب باشند.

این یک فیلم عالی برای بزرگسالان و همچنین کودکان است. در حالی که این یک فیلم خانوادگی است، دارای طنز و ارجاعاتی است که برای بزرگسالان جذاب خواهد بود. ترکیبی از طنز شوخ‌آمیز، ماجراجویی هیجان‌انگیز و رمز و راز جذاب فیلم، آن را به یک تجربه تماشای سرگرم‌کننده و سرگرم‌کننده برای مخاطبان در هر سنی تبدیل می‌کند. سبک انیمیشن استاپ موشن از نظر بصری خیره کننده است و توجه به جزئیات در مجموعه ها و شخصیت ها مطمئناً حتی باهوش ترین بینندگان را تحت تأثیر قرار می دهد. به طور خلاصه، "شلوار اشتباه" یک کلاسیک جاودانه است که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان جذاب است.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

در طول این سال ها جوایز و افتخارات متعددی را کسب کرده است. برخی از برجسته ترین جوایزی که دریافت کرده است عبارتند از:

 

جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه انیمیشن - در سال 1994، این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه انیمیشن شد و جایگاه خود را به عنوان یک فیلم کلاسیک در ژانر انیمیشن مستحکم کرد.

 

جایزه بافتا برای بهترین انیمیشن کوتاه - این فیلم همچنین برنده جایزه بفتا برای بهترین انیمیشن کوتاه در سال 1994 شد و به برتری و محبوبیت آن بیشتر پی برد.

 

جایزه کودک آکادمی بریتانیا برای بهترین فیلم - در سال 1994، این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم برای کودکان آکادمی بریتانیا شد و جذابیت آن را برای مخاطبان در هر سنی تشخیص داد.

 

جایزه امی برای برنامه انیمیشن برجسته - این فیلم همچنین در سال 1995 جایزه امی برای برنامه انیمیشن برجسته را دریافت کرد.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

این جوایز و تمجیدها گواهی بر کیفیت بالای فیلم و محبوبیت همیشگی آن در بین مخاطبان در هر سنی است.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 25 بهمن 1401ساعت 1:16  توسط المیرا   بازدید 242 برچسب ها:

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه، دنباله‌ای مورد انتظار برای فیلم پرفروش 2018، پلنگ سیاه است. این فیلم به کارگردانی رایان کوگلر، داستان واکاندا، ملت پیشرفته آفریقایی و پادشاه آن، تی چالا را که چادویک بوزمن در فیلم اول بازی می کرد، ادامه می دهد. متأسفانه بوزمن در سال 2020 درگذشت، بنابراین فیلم مجبور شد راهی برای ادامه داستان بدون او پیدا کند

.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

واکاندا برای همیشه از همان جایی که اولین فیلم متوقف شد، ادامه می‌یابد و واکاندا هنوز پس از از دست دادن پادشاه خود در حال بهبودی است. این فیلم مضامین میراث، رهبری و اهمیت جامعه را به گونه ای لمس کننده و هیجان انگیز بررسی می کند. این فیلم همچنین عمیق‌تر به دنیای واکاندا می‌پردازد و فرهنگ، سنت‌ها و فناوری غنی آن را بیشتر به بیننده نشان می‌دهد.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

یکی از ویژگی های برجسته فیلم پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه، بازیگران با استعداد آن است. لتیتیا رایت، لوپیتا نیونگو و دانیل کالویا به ترتیب در نقش شوری، ناکیا و وکابی بازگشتند. این فیلم همچنین شخصیت‌های جدیدی را معرفی می‌کند، مانند پرنسس شوری که نقش برجسته‌تری در داستان بازی می‌کند و گروهی از جنگجویان واکاندان که وظیفه حفاظت از ملت خود را بر عهده دارند.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

جلوه های بصری فیلم درجه یک هستند و مناظر خیره کننده واکاندا و فناوری آینده نگرانه آن واقعاً در صفحه بزرگ زنده می شوند. سکانس‌های اکشن فیلم نیز به‌خوبی طراحی شده و هیجان‌انگیز هستند و تعلیق و هیجان فراوانی برای درگیر نگه‌داشتن تماشاگران وجود دارد.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

فیلم سینمایی پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه، فیلمی است که هم عمیقاً در میراث آفریقایی خود ریشه دارد و هم در مضامین و احساساتش جهانی است. این فیلمی است که زیبایی و قدرت جامعه و اهمیت همکاری برای رسیدن به یک هدف مشترک را تجلیل می کند. چه طرفدار فیلم‌های ابرقهرمانی، فرهنگ آفریقایی، یا صرفاً فیلم‌سازی فوق‌العاده باشید، این فیلم فیلمی است که باید ببینید و مطمئناً تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد.

پخش زنده رایگان و سریال آکتور را در نماوا تماشا کنید.

در پایان، فیلم پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه ادای احترامی مناسب به میراث چادویک بوزمن و افزوده‌ای شایسته به دنیای سینمایی مارول است. این فیلم جشنی از فرهنگ آفریقایی، یک اکشن-ماجراجویی هیجان انگیز و داستانی تاثیرگذار در مورد اهمیت جامعه و رهبری است. اگر به دنبال فیلمی هستید که به شما احساس الهام و سرگرمی بدهد، Bl فیلم پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه بهترین فیلم برای شماست.

اگر از فیلم سینمایی پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه لذت بردید، ممکن است فیلم های زیر را نیز دوست داشته باشید:

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (2016) - این فیلم بسیاری از شخصیت های مشابه از دنیای سینمایی مارول را نشان می دهد و تنش های سیاسی و شخصی بین آنها را بررسی می کند.

فیلم انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت (2018) - این فیلم گروه گسترده‌ای از قهرمانان مارول را گرد هم می‌آورد تا با تانوس قدرتمند روبرو شوند.

فیلم ما (2019) - به کارگردانی جردن پیل، این فیلم به بررسی مضامین هویت، دوگانگی و ظلم می پردازد، مانند "پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه".

فیلم برو بیرون (2017) - همچنین به کارگردانی جردن پیل، "برو بیرون" یک فیلم ترسناک است که به مسائل نژادی و طبقاتی می پردازد.

فیلم تیغه (1998) - این فیلم وسلی اسنایپس را در نقش بلید بازی می کند، یک نیمه انسان نیمه خون آشام که باید برای نجات بشریت با ملت خون آشام مقابله کند.

فیلم رعد سیاه (2018-2021) - این مجموعه تلویزیونی جفرسون پیرس، مدیر دبیرستان و ابرقهرمان بازنشسته ای را دنبال می کند که باید بین زندگی خانوادگی و هویت ابرقهرمانی مخفی خود تعادل ایجاد کند تا از شهر خود در برابر جنایتکاران و سیاستمداران فاسد محافظت کند.

این فیلم‌ها همگی بخشی از ژانرهای ابرقهرمانی یا علمی تخیلی هستند و به همان اندازه اکشن هیجان‌انگیز، شخصیت‌های به یاد ماندنی و مضامین قابل تاملی را برای فیلم سینمایی پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه ارائه می‌کنند.

این فیلم توسط انجمن تصویر متحرک آمریکا (MPAA) دارای رتبه PG-13 است. این رتبه بندی نشان می دهد که ممکن است این فیلم برای کودکان زیر 13 سال نامناسب باشد و به والدین اکیداً هشدار داده می شود که قبل از اجازه دادن به فرزندان خود برای دیدن آن، محتوای فیلم را در نظر بگیرند.

 

فیلم‌های PG-13 ممکن است حاوی محتوایی باشد که برای کودکان مناسب نیست، از جمله خشونت شدید، مضامین بالغ، طنز خام و/یا زبان تند. محتوای خاص «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» ممکن است برای هر فرد و تحمل فردی او برای موضوعات خاص متفاوت باشد، بنابراین بهتر است والدین قبل از اینکه به فرزندانشان اجازه دیدن آن را بدهند، پیش‌نمایش فیلم را مشاهده کنند.

+ نوشته شده در  يکشنبه 23 بهمن 1401ساعت 15:19  توسط المیرا   بازدید 138 برچسب ها:

تماشای فیلم داستان ازدواج

داستان ازدواج

طلاق در فیلم داستان ازدواج استادانه نوآ بامباخ مانند مرگ بدون بدن توصیف شده است. چیزی گم شده است. اندوه، خشم، انکار وجود دارد. باومباخ در داستان شخصی و تکان دهنده خود ماهیت موذیانه طلاق را به تصویر می کشد، این که چگونه دو فرد خوش فکر که هنوز به یکدیگر اهمیت می دهند، کارهایی را انجام می دهند که هرگز فکر نمی کردند انجام دهند. مطمئناً شما از آن دسته افرادی نیستید که از اسرار به عنوان سلاح در پرونده طلاق استفاده کنید؟ آیا برای کسب مزیت، کودک را علیه والدینش برنمی‌دارید؟ این افراد دیگری هستند که چنین کارهایی را انجام می دهند. باومباخ با لطف و شفقت قابل توجه برای شخصیت هایش، طلاق را به عنوان یک تساوی دهنده عالی به تصویر می کشد و ما را به نسخه هایی از خودمان تبدیل می کند که انتظارش را نداشتیم.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

باومباخ با خواندن هر یک از قهرمانان داستانی که برای یک میانجی نوشته بودند شروع می کند و نقاط قوت شریک زندگی آنها را برجسته می کند. بنابراین ما در مورد شخصیت نیکول (اسکارلت جوهانسون) می شنویم، کسی که بیش از حد طولانی به صحبت های غریبه ها گوش می دهد، عاشق بازی با پسرش هنری است، به شدت از مادر و خواهرش مراقبت می کند و هرگز کابینت را نمی بندد. چارلی (آدام درایور) یک کارگردان تئاتر متمرکز است که به طور قابل توجهی با استعداد و خلاق است.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

او طوری غذا می خورد که انگار کسی قرار است غذایش را از او بدزدد و بیش از حد رقابتی است. اینها ممکن است جزئی به نظر نرسند، اما عمق ویژگی را در سرتاسر «داستان ازدواج» آشکار می‌کنند. باومباخ علاقه ای به فیلمی ندارد که هر داستان طلاق را روایت کند، او می خواهد این یکی را دقیقاً به درستی دریافت کند. چارلی و نیکول به اندازه دو نفر در یک درام خانگی در سال‌های گذشته کاملاً درک شده‌اند.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان و بهترین فیلم های ایرانی در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

و با وجود برخی طنزهای غافلگیرکننده، این یک درام خانگی است. در گذشته چند جدایی وجود داشته است، اما به نظر می رسد که این جدایی زمانی اتفاق بیفتد که نیکول برای فیلمبرداری از یک خلبان به لس آنجلس می رود و پسرشان را با خود می برد. وقتی چارلی برای ملاقات می رود، طبق توصیه وکیل قدرتمندش نورا (لورا درن) اوراق را تحویل می دهد. چارلی به زودی متوجه می‌شود که نیکول می‌خواهد با پسرشان به لس آنجلس نقل مکان کند و این به یک جنگ بزرگ برای آن دو تبدیل می‌شود. او باید دائماً بین نمایشنامه‌ای که می‌خواهد در نیویورک روی صحنه ببرد و روند کینه توزانه فزاینده در لس‌آنجلس برود و برگردد و همه شروع به شکستن و تبدیل شدن به نسخه‌های متفاوتی از افرادی می‌کنند که قبلا بوده‌اند.

پخش زنده رایگان و سریال آکتور را در نماوا تماشا کنید.

ساختن نسخه ای از این داستان که در آن یک شرور آشکار وجود دارد بسیار آسان بود - ما را در یک طرف قرار داد و به ما اجازه داد تا برای یک نتیجه ریشه یابی کنیم. آنچه باومباخ در حال بررسی است این حقیقت است که هیچ نتیجه "خوب" در طلاق وجود ندارد. به ندرت راهی برای خوشحال کردن همه وجود دارد. مطمئنا، چارلی فریب خورده و نیازهای نیکول را نادیده گرفته است، اما او اساساً در تلاش است تا پسرش را به آن سوی کشور بدزدد. بعضی‌ها طرفی را انتخاب می‌کنند، اما من کاملاً معتقدم که اگر این کار را نکنید، فیلم بهتر عمل می‌کند - اگر بتوانید خوبی و بدی را در نیکول و چارلی ببینید.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

و انجام این کار با این اجراهای خیره کننده آسان است. درایور و یوهانسون هر دو قبلاً قابل توجه بوده اند، اما این یک علامت حرفه ای جدید برای هر دو است که اعتماد بامباخ به آنها را با کارهای احساسی و پیچیده جبران می کند. آنها در کل خوب هستند، اما هر کدام به تنهایی یک "صحنه" دریافت می کنند - یک سخنرانی پس زمینه از نیکول زمانی که برای اولین بار به نورا رفت و یک سخنرانی نفس گیر از چارلی در یک بار در نزدیکی پایان - و یک صحنه با هم، دعوای بزرگ. که هرگز فکر نمی کنیم با شرکایمان اتفاق بیفتد. جایی که چیزی را می گوییم که نباید بگوییم. جایی که همه چیز برای همیشه تغییر می کند.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.       

این دو رهبر صاحب فیلم هستند، اما مهارت باومباخ در گروه در طول سال ها قابل توجه شده است و این بهترین کار او است. بخش‌های کوچکی از نوازندگان بزرگی مانند مریت وور، والاس شاون و ری لیوتا، همراه با یک نوبت به یادماندنی مکمل توسط آلن آلدا به عنوان وکیل چارلی وجود دارد، روح پیری که درد طلاق را دیده است (او سه نفر از آنها را داشته است). و سپس درن است که همچنان ادعای خود را به عنوان یکی از بهترین بازیگران زن مطرح می کند. حتی او «صحنه‌ای» می‌بیند - این صحنه در مورد نابرابری جنسیتی در نحوه به تصویر کشیدن زنان و مردان در طلاق - که خانه را خراب می‌کند.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

در سال 2005، باومباخ فیلمی ساخت که اساساً درباره طلاق والدینش است به نام «ماهی مرکب و نهنگ». این از دیدگاه یک کودک بود. تقریباً 15 سال بعد، به نظر می رسد که او به مرحله ای بالغ شده است که مایل است موضوع را از طرف دیگر ببیند. و در حالی که آن فیلم خشم قابل توجهی دارد، این فیلم بسیار دلسوزتر است و خطاپذیری انسان را درک می کند - محصول یک فیلمساز بالغ و چیره دست. آنچه در هر فریم از این فیلم رخ می دهد این است که بامباخ نیکول و چارلی را دوست دارد. و ما نیز بسیار به آنها اهمیت می دهیم. وقتی با این جفت خداحافظی می کنیم، امیدواریم که هر دو خوشبخت شوند و پس از مرگ طلاق به زندگی برسند.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 16 بهمن 1401ساعت 13:03  توسط المیرا   بازدید 94 برچسب ها:

فیلم لینکلن

فروشنده قدیس

من به ندرت بیشتر از زمان فیلم لینکلن استیون اسپیلبرگ متوجه شده بودم که آبراهام لینکلن مردی ساده، عملی و ساده از زمین های کشاورزی کنتاکی، ایندیانا و ایلینویز بود. او کمتر از یک سال تحصیلات رسمی داشت و خود را از طریق خواندن کتاب‌های بزرگ آموخت. هنوز از یک کتاب دوران کودکی تصویر او را به یاد می آورم که یک تکه زغال در دست گرفته و با نوشتن پشت بیل، ریاضیات را انجام می دهد.

جدیدترین سریال منتشر شده، سریال آکتور و پخش زنده فوتبال را در نماوا تماشا کنید.

لینکلن فاقد مهارت اجتماعی بود، اما هوش و دانش زیادی از طبیعت انسان داشت. ویژگی بارز مردی که توسط دانیل دی لوئیس در «لینکلن» بسیار قدرتمند اجرا شد، اعتماد به نفس آرام، صبر و تمایل به بازی سیاسی به شیوه ای واقع گرایانه است. این فیلم بر ماه‌های پایانی زندگی لینکلن، از جمله تصویب متمم سیزدهم که به برده‌داری پایان می‌دهد، تسلیم کنفدراسیون و ترور او تمرکز دارد. به ندرت فیلمی با دقت بیشتری به جزئیات سیاست پرداخته است.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

لینکلن معتقد بود برده داری غیراخلاقی است، اما او همچنین متمم سیزدهم را شاهکار در از بین بردن پایه های مالی کنفدراسیون می دانست. در این فیلم، تصویب اصلاحیه توسط ویلیام سوارد (دیوید استراتهیرن)، وزیر امور خارجه او، و نماینده تادئوس استیونز (تامی لی جونز)، قدرتمندترین مخالف الغا در مجلس هدایت می شود. نه اینها و نه هیچ اجراهای دیگری در فیلم به تاریخ شناسی خودآگاه بستگی ندارد. جونز به طور خاص یک کدنویس حیله گر را با چند مکان مخفی در قلبش به تصویر می کشد.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

پایتخت واشنگتن در اینجا به عنوان گردهمایی خشن از سیاستمداران به تصویر کشیده شده است. در تصاویر یانوش کامینسکی، فیلمبردار مکرر اسپیلبرگ، از رنگ های زمینی و نورپردازی خاموش استفاده شده است. کاخ سفید کمتر معبد ایالتی است تا محل تجمع چرخ‌ها و دلالان. این فضا منعکس کننده توصیفات در رمان تاریخی گور ویدال «لینکلن» است، اگرچه جزئیات سیاسی و شخصی در گفتگوی مختصر و آشکار تونی کوشنر بر اساس «تیم رقبا: نابغه سیاسی آبراهام لینکلن» نوشته دوریس کرنز گودوین است. کتاب با عنوان خوبی است. این فیلم نه در مورد نمادی از تاریخ، بلکه درباره رئیس‌جمهوری است که توسط برخی از مخالفان سیاسی‌اش به‌عنوان دانه‌ای از جنگل‌های پس‌زمینه مورد تحقیر قرار گرفت.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

لینکلن بالاتر از خرید رأی سیاسی نیست. او شغل، ترفیع، عناوین و هزینه های بشکه گوشت خوک را ارائه می دهد. او حتی اندکی تمایلی به به کارگیری تاکتیک‌های بی‌اهمیت مذاکره‌کنندگان ارشد خود (تیم بلیک نلسون، جیمز اسپیدر، جان هاکس) ندارد. بازی به این صورت انجام می‌شود، و در واقع ممکن است به یاد خم شدن دست‌ها برای تصویب قانون حقوق مدنی توسط لیندون بی. جانسون، موضوع زندگی‌نامه دیگری از گودوین، بیفتیم.

بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

دنیل دی لوئیس، که نامزد اسکار است، لینکلن را تعدیل می کند. او آرام صحبت است، کمی قوز کرده است، پس از سال ها جنگ خسته شده است، نگران است که دیگر سربازی نمرد. او از طریق داستان ها و تمثیل ها ارتباط برقرار می کند. در کنار او، همسرش، مری تاد لینکلن (سالی فیلد، معمولاً قوی و تندرو)، که گاهی به عنوان یک کوهنورد اجتماعی دیده می شود، اما در اینجا به عنوان همسر و مادر متمرکز است. او قبلاً یک پسرش را در جنگ از دست داده است و می ترسد پسر دیگر را از دست بدهد. این پسر، رابرت تاد لینکلن (جوزف گوردون-لویت)، از امتیازات خانواده امتناع می کند.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

در "لینکلن" چند میدان جنگ وجود دارد، اما تنها صحنه نبرد در افتتاحیه است، زمانی که کلمات آدرس گتیزبورگ با بیشترین تاثیر ممکن بیان می شوند و نه توسط لینکلن. کوشنر همچنین متن متمم سیزدهم را به آرامی وارد فیلم می‌کند، بدون اینکه آن را مانند یک درس تاریخ اجباری جلوه دهد.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

این فیلم بلافاصله پس از ترور لینکلن به پایان می رسد. من تصور می کنم که مخاطبان انتظار دارند که شامل آن شود. یک عکس قبلی وجود دارد، زمانی که می توانست به پایان برسد، از پرزیدنت لینکلن که پس از تصویب اصلاحیه خود از دوربین دور می شود. بقیه متعلق به تاریخ است.

+ نوشته شده در  سه شنبه 11 بهمن 1401ساعت 22:02  توسط المیرا   بازدید 107 برچسب ها:

فیلم ترسناک شب بخیر مامان را تماشا کنید.

فیلم ترسناک شب بخیر مامان را تماشا کنید.

فیلم شب بخیر مامان محصول سال 2014، محصولی اتریشی از فیلمسازان مشترک ورونیکا فرانتس و سورین فیالا، اثری شیطانی و بسیار مؤثر بود که یکی از ابتدایی‌ترین ترس‌ها را به همراه داشت – اینکه مردمی که ما می‌شناسیم و دوستشان داریم به نحوی بوده‌اند. جایگزین شد - و آن را از طریق بررسی اعتقاد اجتماعی به پیوند ناگسستنی بین مادر و فرزندانش فیلتر کرد که همه چیز را به افراط های اغلب وحشتناک می برد. نتیجه یک ژانر قوی، شیک و اغلب آزاردهنده بود که در واقع مطابق با هیاهویی بود که در بین طرفداران ترسناک ایجاد کرده بود. شاید به ناچار فیلم اکنون افتخار مشکوک یک بازسازی آمریکایی شده را به خود اختصاص داده است و شاید به همان اندازه ناگزیر، این یک تلاش خیره کننده بیهوده باشد. این «شب بخیر مامان» ضرب‌های اصلی داستان اصلی را تکرار می‌کند، اما تمام تنش‌ها، ابهام‌ها و اختراع بدی را که تلاش قبلی را در وهله اول بسیار مؤثر کرده بود، کنار گذاشته است.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

با شروع فیلم، برادران دوقلوی جوان الیاس و لوکاس (کامرون کروتی و نیکلاس کروتی) توسط پدرشان در خانه روستایی منزوی متعلق به مادرشان (نائومی واتس) رها می‌شوند و ظاهراً اولین باری است که پس از مدتی او را می‌بینند. معلوم می شود که مامان مخفیانه تحت نوعی عمل پزشکی قرار گرفته است که سر او را کاملاً در بانداژ قرار داده است. این به اندازه کافی نگران کننده است، اما وقتی بچه ها مستقر می شوند، احساس می کنند که چیزهای دیگر در مورد او کاملاً درست نیست - او به سرعت ناراحت می شود، به نظر می رسد که او اکنون سیگاری است، او از خواندن آهنگی که قبلا می خوانده امتناع می کند. قبل از خواب برای آنها انجام دهید و او آنها را از رفتن به انبار بیرون منع می کند. عجیب تر از همه، به نظر می رسد که او بیشتر توجه خود را به سمت الیاس معطوف می کند در حالی که به سختی وجود لوکاس را تایید می کند.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

از نظر برادران، این تحولات عجیب و غریب تنها می تواند به یک نتیجه منتهی شود - فردی که با آنها می مانند در واقع یک شیاد است که کارهای وحشتناکی را با مادران خود انجام داده است. آنها که به طور فزاینده ای از رفتار به ظاهر غیرمنطقی مامان می ترسند و نمی توانند با پدرشان تماس بگیرند، سعی می کنند نیمه شب به محل امن فرار کنند. وقتی این کار به نتیجه نمی رسد، آنها مصمم می شوند که مداخله گر ظاهری را وادار کنند که اعتراف کند که کلاهبردار است و مکان مادرشان را فاش کند. و با این حال، حتی پس از چسباندن نوار به او و آغشته شدن به آب یخ، او همچنان اصرار دارد که واقعاً مادر آنهاست. اگرچه لوکاس قاطعانه متقاعد شده است که او آن چیزی نیست که هست، اما الیاس خود را بین شک و تردیدهایش در مورد هویت او و چیزهایی که حاضر است برای اثبات آن انجام دهد سرگردان می یابد.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

همانطور که گفتم، این نسخه با پارامترهای اصلی فیلم اصلی مطابقت دارد، اما جزئیات را به گونه‌ای بد می‌کند که فاجعه‌بار است. برای شروع، ابزارهای اغلب ظالمانه و وحشیانه ای که توسط برادران برای استخراج اطلاعات مورد نظرشان به کار می رود (از جمله برخی استفاده های بد به خصوص از چسب، قیچی، و ذره بین) حذف شده است، که به طور قابل توجهی ضریب وحشت را کاهش می دهد. این قابل قبول بود اگر فیلم به خود زحمت می داد تا چیز جالبی را جایگزین آنها کند اما اینطور نیست.
بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد

کایل وارن، فیلمنامه نویس و مت سوبل، کارگردان، به طرز عجیبی مصمم هستند تا ماهیت مبهم روایت اصلی را که به همان اندازه خشونت آشکارتر آزاردهنده بود، از بین ببرند تا به وقایع در حال وقوع تفسیری به مراتب تحت اللفظی و بسیار کمتر جالب ببخشند. این نسخه قبل از رسیدن به پیچ و تاب خیره کننده ای که اکنون ثابت می کند هر چیزی جز در دستان آنهاست، پیشرفت می کند.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است. بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

فکر می‌کنم می‌توان استدلال کرد که به‌عنوان کسی که فیلم اصلی را دیده و بسیار تحسین کرده است، دیدگاه من نسبت به فیلم ناگزیر با دیدگاه شخصی که هرگز نسخه قبلی را ندیده و با چشمانی تازه وارد این فیلم شده متفاوت خواهد بود. با این حال، حدس من این است که حتی افراد تازه وارد به داستان نیز با این نسخه سرد خواهند ماند. داستان به طرز ناشیانه ای مدیریت می شود، تعلیق عملاً وجود ندارد و فضایی که القا می کند بیشتر احمقانه است تا سورئال. آسیب‌آورتر این واقعیت است که فیلم هرگز به‌طور قانع‌کننده وحشت موقعیت را ثابت نمی‌کند، زیرا در هیچ نقطه‌ای برای ما لحظه‌ای اهمیت نمی‌دهیم که آیا این زن واقعاً مادر آنهاست یا نه، یا اینکه برادران تا کجا پیش خواهند رفت تا باورشان را تأیید کنند.

 

نزدیک‌ترین چیز به یک لطف نجات‌بخش، اجرای واتس است که همه چیز را به او می‌دهد، اما در نهایت به دلیل نامرتب بودن فیلمنامه از بین می‌رود. (با این حال، بین این و حضور او در بازسازی «بازی‌های خنده‌دار» به همان اندازه بد، به آرامی به او پیشنهاد می‌کنم که از حضور در هر گونه برداشت آمریکایی دیگر از فیلم‌های فرقه‌ای اتریشی که در آن شخصیت او تحت شکنجه‌های گسترده قرار می‌گیرد، خودداری کند. دستان یک جفت سادیست جوان در محدوده خانه سرد عقیم و کاملاً منزوی او.)

+ نوشته شده در  پنجشنبه 6 بهمن 1401ساعت 0:45  توسط المیرا   بازدید 154 برچسب ها:

کارتون فانتزی نهایی: ارواح درون

کارتون فانتزی نهایی: ارواح درون

فیلم‌های دیگر کاملاً روی رایانه ساخته شده‌اند، اما کارتون فانتزی نهایی: ارواح درون، اولین فیلمی است که شخصیت‌های واقعی انسانی را تجربه می‌کند. نه شرک با گوش های ترومپتش، بلکه سرباز فضایی گری ادواردز، که آنقدر شبیه بن افلک است که نمی دانم آیا حق امتیاز در میان است. این فیلم که از نام یک سری بازی‌های ویدیویی معروف نامگذاری شده است، سیاره زمین را در حدود سال 2065 ایجاد می‌کند، جایی که انسان‌ها در زیر سپرهای انرژی جمع می‌شوند و موجودات بیگانه مانند در سراسر جهان پرسه می‌زنند. این فیلم داستانی را روایت می کند که در دوران طلایی آسیموف، ون وگت و هاین لاین سنتی به نظر می رسید. اما طرفداران داستان های علمی تخیلی آن دوران از خوشحالی از دیدن تصاویر می گریستند و من را هم گرفتند. من عاشق مناظر شگفت‌انگیز، فیلم‌هایی هستم که مناظر و مناظر شهری را که فقط در تخیل وجود دارند، به من نشان می‌دهند، و «فانتزی نهایی» دنیایی را خلق می‌کند که نه اکشن زنده است و نه انیمیشن، بلکه یک جهان سایبری موازی است.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

شخصیت ها نیز در آن فضای مجازی زندگی می کنند. حتی یک لحظه هم باور نمی کنیم که دکتر آکی راس، قهرمان، یک انسان واقعی است. اما ما اعتراف می کنیم که او واقعی است، که کل موضوع است. او حضوری ترسناک دارد که در عین حال به طور نامحسوس غیر واقعی و در عین حال متقاعدکننده است. حرکات او (که بازتاب اعمال بازیگران واقعی است) احساس درستی می کند و موهایش به طور قانع کننده ای در باد می وزد. اولین نمای نزدیک از صورت و چشمان او حیرت‌انگیز است، زیرا فیلمسازان نمی‌ترسند نگاهی خوب و بلند به ما نشان دهند - آنها جرأت می‌کنند هنر آنها را تحسین نکنیم. اگر آکی به اندازه یک هنرپیشه انسانی واقعی نیست، تقریباً به اندازه یک همبازی واقعی است که به کمال براق روتوش شده است.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

داستان شامل مبارزه ای توسط آکی و گروهی از Deep Eyes (جنگجویان انسانی آینده نگر) برای دفاع از بازماندگان یک حمله بیگانگان به زمین است. انسان‌ها در داخل سپرهای انرژی زندگی می‌کنند که از برخی از بزرگترین شهرها محافظت می‌کنند و با احتیاط، زره پوش و مسلح به بیرون می‌روند تا با بیگانگانی که شبیه کابوس‌های هیولاهای شفاف هستند، نبرد کنند. به یاد موجود آبی در ''The Abyss'' افتادم. بیگانگان می توانند انسان ها را با ویروس یا ذات خود آلوده کنند، و آکی (صدای مینگ-نا) فکر می کند که می تواند آنها را با هدایت هشت "موج روح" شکست دهد. زمین - یا گایا، روح سیاره ای.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

متحدان او عبارتند از گری ادواردز (صدای الک بالدوین) که رهبر نیروهای Deep Eyes است و دکتر سید (دونالد ساترلند)، معلم پیر خردمند او. از دیگر هم تیمی های او می توان به خلبان نیل (استیو بوشمی) و جنگنده های رایان (وینگ ریمز) و جین پرادفوت (پری گیلپین) اشاره کرد. رهبر نیروهای شیطان، ژنرال هاین (جیمز وودز) است که می‌خواهد با توپ فضایی خود در مدارهای پیشرفته، بیگانگان را منفجر کند. کسانی که مشابهی بین توپ هاین و سپر موشکی جورج دبلیو بوش پیدا می کنند، به راحتی می توانند آکی و دوستانش را به طرفداران محیط زیست اختصاص دهند. آنها بر این باورند که گوشته زمین بالای یک کره گایا که دارای نیروی حیاتی سیاره است قرار دارد و اگر توپ آن را از بین ببرد، نه تنها موجودات فضایی بلکه تمام زندگی انسان ها خواهند مرد. یکی از اکتشافات اولیه آکی، یافتن، نجات و مراقبت از یک موجود سبز کوچک در حال رشد است که در زمین های بایر باقی مانده است که (فکر می کنم) زمانی که یک شهاب سنگ غول پیکر به زمین برخورد کرد و بیگانگان موجود در آن را رها کرد.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد

بیگانگان موجودات عجیبی هستند که با ناهماهنگی فیلم در برخورد با آنها همچنان غریبه می شوند. بدون فاش کردن یک راز اصلی در مورد ماهیت آنها، می توانم بپرسم که چگونه به نظر می رسد آنها هر دو فیزیکی و مفهومی هستند. آنها یک انسان را نه با حمله فیزیکی، بلکه با جذب جوهر زندگی او شکست می دهند. با این حال می‌توان آنها را با سلاح‌های Deep Eyes به قلع و قمع کرد. شاید سلاح های انسانی متعارف نباشند، اما در طول موج بیگانه عمل کنند. یا من در این مورد گیج شدم، یا فیلم گیج شد.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است. بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

در مورد طرح داستان کافی است، که صرفاً حامل بینش فیلم است. دلیل دیدن این فیلم به سادگی، با شکوه، نگاه کردن به آن است. آکی صحنه های رویایی در سیاره ای دیگر دارد، جایی که یک کره آسمانی وسیع آسمان را نیمه پر کرده است. ما شهر نیویورک را در سال 2065 می بینیم، ویران شده، شبح مانند، به جز بخش هایی که زیر گنبد محافظ قرار دارند. سکانس‌های اکشنی وجود دارند که فقط به طور مبهم از قوانین گرانش پیروی می‌کنند، اما قانع‌کننده به نظر می‌رسند، زیرا با شخصیت‌هایی که آنها را اشغال می‌کنند آشنا شده‌ایم. عکس‌هایی مانند عکسی که ما مستقیماً به آکی که روی سطح دریاچه‌ای درخشان ایستاده نگاه می‌کنیم. و زیرساخت گنبد محافظ، راهروها و ماشین آلات آن از هر مجموعه ممکن دنیای واقعی فراتر می رود. ساخت "فاینال فانتزی" چهار سال طول کشید. یک تیم انیمیشن کامپیوتری، نیمه ژاپنی، نیمه آمریکایی، در هاوایی با کارگردان هیرونوبو ساکاگوچی کار کردند. آنها بسیاری از حرکات فیزیکی را شلیک کردند و سپس آنها را روتوسکوپی کردند و هنرمندان به تخصص در شخصیت های خاص اختصاص یافتند. واقع بینانه ترین آنها احتمالا دکتر سید و رایان هستند. این همه با هم به نوعی تجربه شگفت انگیز تبدیل می شود. مثل این است که شما شاهد زنده شدن یک داستان هوی متال هستید.

آیا آینده ای برای این نوع فیلم سازی پرهزینه (شنیده ام 140 میلیون دلار) وجود دارد؟ امیدوارم اینطور باشد، زیرا می‌خواهم فیلم‌های بیشتری از این دست ببینم و ببینم که چقدر می‌توانند این فناوری را پیش ببرند. شاید روزی فریب یک بازیگر کامپیوتری را بخورم (اما من شک دارم). به هر حال، هدف جایگزینی بازیگران و دنیای واقعی نیست، بلکه فراتر رفتن از آنها - نفوذ به فضای خلاقانه جدیدی است که اساساً بر اساس تصاویر و ایده ها استوار است. اگر سری «جنگ ستارگان» در این راستا جهش پیدا کند، تعجب نخواهم کرد. بازیگران جورج لوکاس که شکایت دارند تمام وقت خود را در مقابل صفحه‌های آبی می‌ایستند که بعداً مملو از مکان‌ها و جلوه‌ها می‌شوند، با آواتارهای رایانه‌ای جایگزین خواهند شد که به ندرت واقعی‌تر هستند.

 

در نقد فیلمی از این دست، بین عناصر صنایع دستی و داستان آن سرگردان هستم. داستان، اپرای فضایی است، بدون هوش و جسارت، مثلاً «آی آی» استیون اسپیلبرگ، اما نگاه فیلم انقلابی است. "فانتزی نهایی" یک نقطه عطف فنی است، مانند اولین فیلم های ناطق یا سه بعدی. شما می خواهید آن را ببینید، چه به بیگانگان اهمیت دهید و چه به توپ های فضایی. این فیلم در دسته‌بندی خاص خود وجود دارد، اولین شهروند دنیای جدید فیلم سایبری.

+ نوشته شده در  سه شنبه 4 بهمن 1401ساعت 16:50  توسط المیرا   بازدید 111 برچسب ها:

فیلم دیپ واتر هوریزن

فیلم دیپ واتر هوریزن

وقتی پیتر برگ موضوعی را پیدا می کند که به آن علاقه دارد، معمولاً می توان آن اشتیاق را در محصول نهایی منعکس کرد. هر مشکلی که ممکن است با «چراغ‌های شب جمعه» یا «بازمانده تنها» داشته باشد، اینها نمونه‌های خوبی از فیلم‌هایی هستند که برگ تمام تلاش خود را به کار گرفته است. آخرین او، فیلم دیپ واتر هوریزن که به تازگی در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد، درباره فاجعه هولناک سکوی نفتی در سال 2010 که به قیمت جان انسان ها تمام شد و بدترین حادثه زیست محیطی در تاریخ این کشور محسوب می شود، تولید را با کارگردانی متفاوت به نام جی سی چندور آغاز کرد. "همه چیز از دست رفت").

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان و بهترین فیلم های ایرانی در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

پس از اینکه اختلافات خلاقانه اسرارآمیز او را مجبور به تقسیم پروژه کرد، برگ وارد پروژه شد، و نتیجه فیلمی است که اغلب مانند یک تعهد قراردادی عمل می کند (و گویای این است که برگ بلافاصله به پروژه دیگری که تنها در عرض چند ماه منتشر می شود، پرید، "میهن پرستان" روز، در مورد بمب گذاری 2013 بوستون). بالاخره باید فیلمی درباره این تراژدی ساخته می‌شد، پس بیایید این موضوع را تمام کنیم.» همانطور که اغلب در مورد فیلم‌های برگ اتفاق می‌افتد، از نظر فنی کامل شده است، اما فاقد عمق پروژه‌ای است که از یک جرقه خلاقانه سرچشمه می‌گیرد. اینجا همه چیز روتین به نظر می رسد - بیشتر شبیه یک امر اجتناب ناپذیر است تا یک اثر هنری یا حتی یک سرگرمی.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

فیلم دیپ واتر هوریزن، اساساً یک قطعه دو پرده است: «Act 1: Meet the Crew»، «Act 2: Watch the Disaster». بنابراین، قبل از اینکه او برای کار در شغل بسیار غیرمعمول خود، یک دکل حفاری نفت در خلیج مکزیک، برود، کمی با مایک ویلیامز (مارک والبرگ) و خانواده‌اش، از جمله همسر فلیسیا (کیت هادسون) وقت می‌گیریم. . با یکی از دولتمردان بزرگ دکل، «آقای. جیمی» (کورت راسل) و یکی از کارمندان جوانتر آن، آندریا فلیتاس (جینا رودریگز). البته، تعدادی از مدیران شرور BP نیز در اطراف شناور هستند، از جمله دونالد ویدرین (جان مالکوویچ) بسیار شرور.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

نیمه اول فیلم دیپ واتر هوریزن مملو از یک درجه شگفت‌انگیز از سخنرانی‌های فنی است - مکالمات زیادی در مورد PSI و بحث‌هایی درباره وضعیت وحشتناک تجهیزات روی دکل. چیزی تحسین برانگیز در مورد درست کردن جزئیات فنی در فیلمی مانند این وجود دارد، اما یک چیدمان بسیار خشک را ایجاد می کند. ما واقعاً احساس نمی‌کنیم که شخصیت‌ها را به روشی به یاد ماندنی خارج از کاری که آن‌ها انجام می‌دادند، روزی که همه چیز خراب شد، می‌شناسیم. وقتی اوضاع بعداً شدید می شود، ارتباط ما با آنها بزرگتر از یک امید استاندارد برای بقای آنها نیست. هیچ‌وقت احساس نمی‌شود که مایک و آقای جیمی را تماشا می‌کنند که سعی می‌کنند مردم را به امنی برسانند، به اندازه تماشای مارک والبرگ و کرت راسل که در یک بدلکاری چشمگیر حرکت می‌کنند.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

و تاثیرگذار است. وقتی همه چیز در Deepwater Horizon اشتباه پیش می‌رود، این یک مشکل جزئی نیست - این در واقع تصویری از جهنم با آب، گل، نفت و در نهایت آتش در همه جا است. صادقانه بگویم، این واقعیت که هر کسی جان سالم به در برده است بسیار قابل توجه است، و برگ و تیم فنی اش می دانند که چگونه یک فیلم فاجعه آمیز موثر بسازند که تماشاگران را به اندازه کافی روی صندلی هایشان بچسباند تا بتوانند به راحتی نقص های فیلم را ببخشند. آتش‌ها بالا می‌آیند، فلزات می‌شکنند و بدنه‌ها به روش‌های وحشتناکی به اطراف پرتاب می‌شوند. چشمگیر است، اما در نهایت توخالی است. «دیپ‌واتر هورایزن» اغلب شبیه «نبرد کشتی» به نظر می‌رسد، زیرا بیشتر به صحنه‌ها و بدلکاری‌های اکشن بلاک‌باستر می‌پردازد تا افراد درگیر.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

همچنین فیلمی است که واقعاً جغرافیا و زمان وقوع و زمان وقوع آن را به هم می زند. بهترین بخش فیلم زمانی است که انفجار برای اولین بار اتفاق می‌افتد، زمانی که آب و گل به اتاقک می‌پاشند، و هنوز می‌توان افرادی متعهد را حس کرد که تلاش می‌کنند آن را قبل از اینکه به طرز وحشتناکی اشتباه پیش برود، تعمیر کنند. بعد از اینکه آنها قادر به انجام این کار نیستند، اغلب یک تاری نامشخص از سر و صدا و آتش است.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

بریتیش پترولیوم از بین رفت و مردم مردند. حال چگونه می‌توانیم آن داستان را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده تعریف کنیم و در عین حال یک اثر هنری بسازیم که به جامعه‌ای که تحت تأثیر این تراژدی قرار گرفته است، بازمی‌گرداند؟ سوال سخت، و سوالی که فیلم هرگز به نتیجه نمی رسد. نسخه بلندپروازانه‌تری از «Deepwater Horizon» وجود دارد که عمیق‌تر به زندگی افرادی که در آن دکل هستند می‌رود (شاید چیزی بیش از آن روز سرنوشت‌ساز کمک می‌کرد). «Deepwater Horizon» انفجارها را به درستی دریافت می کند، اما همه چیز اطراف آنها - مردم، عواقب، تراژدی - چیزی است که از دست می دهد. این داستان چالش برانگیزتر است - داستانی که آتش و نفت را در زمینه ای قرار می دهد که به ما امکان می دهد تأثیر آن را فراتر از هزینه زندگی انسان ببینیم. پیتر برگ می توانست آن فیلم را بسازد.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

اما شاید او برای انجام این کار از ابتدا باید آنجا بود.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

+ نوشته شده در  دوشنبه 3 بهمن 1401ساعت 23:35  توسط المیرا   بازدید 116 برچسب ها:

فیلم زنان کوچک

بررسی فیلم زنان کوچک

گرتا گرویگ در مصاحبه ای در جشنواره فیلم تلوراید 2017، پس از اکران جهانی پرشور «لیدی برد» به من گفت: «شجاعت یک شبه رشد نمی کند». او با تاکید بر تمایل خود به ادامه کار خود به عنوان کارگردان، پس از اینکه در نهایت با تلاش انفرادی خود را در آنجا قرار داد، افزود: "اولین کوه احتمالا سخت ترین است، اما قطعا باید از آن عبور کرد." چقدر حق با آن تماس بود و دیدن شجاعت او در یک تولید بزرگ هالیوود با مقیاس و وسعت، چقدر رضایت بخش بود! «زنان کوچک» که رندر سینمایی دنج، شیک و استادانه از رمان جاودانه قرن نوزدهم لوئیزا می آلکات (که در دو قسمت در سال‌های 1868 و 1869 منتشر شد)، صدای بی‌نظیر گرویگ را روی صفحه و پشت دوربین تثبیت می‌کند. ، کلاسیک را در یک اقتباس شاد و مبتکرانه روی صفحه نمایش باز می کند که احساس می کند کهنه و بسیار امروزی است.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

با در نظر گرفتن تکرارهای بی‌شماری متن به‌عنوان سریال‌های تلویزیونی، تولیدات صحنه‌ای و فیلم‌های داستانی - از جمله یک جفت نسخه‌ی صامت، بازی باشکوه کاترین هپبورن در سال 1933 توسط جورج کوکور و نسخه عالی 1994 گیلیان آرمسترانگ (گرویگ با آن فیلم به راحتی برابر است. -استاندارد دو)- طراوت قابل توجه این "زنان کوچک" جدید شاهکار کمی نیست. اما همچنین نباید تعجب آور باشد، اینطور نیست؟ در حقیقت، گرویگ همیشه در بیان هنری خود دارای یک مهر مولفی متمایز بوده است. منحصربه‌فرد خلع سلاح‌کننده‌ای که او در مومبلکورها و همکاری‌های نوح بامباخ به طور یکسان درخشید، که حتی قبل از اولین کارگردانی نیمه اتوبیوگرافیک او نیز به چشم می‌خورد.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

در اینجا (و اسپویلرهایی در پیش خواهد بود)، فیلمساز سخاوتمندانه قدرت شناوری خود را در رمانی می‌ریزد که به وضوح از درون و بیرون می‌شناسد، و به نخ با صمیمیت زندگی‌شده «لیدی برد» و انعطاف‌پذیری و رفاقت زنانه که چیزهای زیادی را تعریف می‌کند، می‌افزاید. از "فرانسیس ها" علاوه بر این، او با موفقیت قدرتی را که بر کتاب دارد به طلا تبدیل می کند و بخش های داستان را هم به صورت ملودیک و هم به صورت غیرخطی هماهنگ می کند. با انجام این کار، گرویگ به یک گزاره رادیکال دست می زند - او در مکالمه ای که بین دو خط زمانی فیلم ایجاد می کند، حس انعکاسی از خاطره و نوستالژی را کشف می کند. ساختار فلاش‌بک‌های خوب او، همراه با اوج‌های احساسی و آهنگ‌های آرام‌بخش، ابتدا یک معمای شگفت‌انگیز و سپس منبعی از هیبت است، اما هرگز به مقاصد آلکات بی‌احترامی نمی‌شود. این یک پیچ و تاب هوشمندانه برای وفاداران "زنان کوچک" به همان اندازه که یک راه خلاقانه برای کسانی است که برای اولین بار وارد می شوند.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

و جو، مگ، امی و بث، خواهران مارس، جو، مگ، امی و بث هنوز هم کاملاً درایت است، با قلب و روح خواهران و برادران در جای مناسب. Saoirse Ronan بی‌نظیر از «بروکلین» (در میان بزرگترین بازیگران نسل خود) که پس از سفرشان در ساکرامنتو، دوباره با گرویگ متحد می‌شوند، نقش جو سرکش و همیشه پرانرژی را بازی می‌کند، یک جانشین آلکات. وقتی با پسر بچه‌ای قوی‌ذهن و حرفه‌ای آشنا می‌شویم، جو در حال حاضر هفت سال از آینده می‌گذرد - نه در «نیوهمپشایر که نویسندگان در جنگل زندگی می‌کنند»، بلکه در یک پانسیون در نیویورک زندگی می‌کند و رویاهایش را دنبال می‌کند تا تبدیل شود. یک رمان نویس. در این لحظات اولیه، علیرغم شنیدن یک «نه» (یا یک «بله» با شرایط) از سردبیری (تریسی لتس، همانقدر طعنه آمیز و طعنه آمیز او در «بانو»، در این لحظات اولیه، بهار پر جنب و جوشی را در گام خود دارد. پرنده») که به او دستور می دهد تا به شخصیت های زن خود پایان خوش متعارف ازدواج را بدهد. او همچنین با سخت‌گیرترین (اما صادق‌ترین) منتقدش - پروفسور بائر (لوئیس گارل) کاریزماتیک آرام، روشنفکر جو که قرار است بعداً عاشق او شود، ملاقات کرده است.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

آینده همچنین به ما نگاهی اجمالی به امی (فلورانس پوگ، مسابقه رونان به عنوان نیروی طبیعت) با گرایش هنرمندانه به اروپا می‌دهد و رویارویی شانسی او با همسایه سابق معشوق مارس، لوری، که به شکلی رسا توسط نور پر نقش می‌بندد. Timothée Chalamet با موهای شلاق، در میان جوانان مورد علاقه همه با عمق روح و استخوان گونه های تیزش. تکمیل کننده تصویر، مگ اما واتسون است - خواهر سرسخت و آگاه به لباس که وسوسه های پولی خود را کنار می گذارد و برای عشق بدون توجه به ملاحظات مالی ازدواج می کند - پیانیست خجالتی اما با استعداد کمتر شناخته شده الیزا اسکنلن، مارمی دوست داشتنی و قربانی لورا درن، و همچنین عمه مارس شیطون و عملی مریل استریپ.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

گرویگ با درهم‌آمیزی‌های خوب بین خطوط زمانی ویرایش‌شده توسط نیک هوی، تاریخچه ماساچوست این قبیله را به تدریج به بیننده می‌دهد. به این ترتیب، یک پیشنهاد ازدواج رد شده، یک عشق عاشقانه که در خفا ایجاد می شود، اختلافات در کلاس، یک رقابت خواهرانه و یک بیماری ویرانگر که در گوشه ای کمین کرده است، همه حق خود را در مجمع ماجراجویانه اما منظم گرویگ دریافت می کنند. دانستن آنچه قرار است دختران داشته باشند، نگاه ما را به سالهای نوجوانی نشان می دهد. و به طور مشابه، مشاهده مبارزات جوانی آنها، بی واسطه بودن ما را در ارتباط با خود آینده خانم ها تقویت می کند.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

فرمان Gerwig در "Little Women" با این پیکربندی به راحتی او متوقف نمی شود. به همان اندازه مهم این است که او چگونه ماهیت دلپذیر داستان را که شبیه گرمای دعوت کننده یک پتو در یک روز سرد زمستانی است، درک کرده و به آن منتقل می کند. مانند پیشینیان خود، «زنان کوچک» گرویگ زمانی که مارش ها در کنار شومینه جمع می شوند یا برای ناهار کریسمس دور میز ناهارخوری دور هم جمع می شوند، راحت است. و تماشای این خلق و خوی خوشایند (همواره با لباس‌های بی‌نقص، فیلم‌برداری زیبای یوریک لسوکس و طراحی تولید با بافت غنی) به‌تدریج خود را به چیزی به شدت رمانتیک وامی دارد. بله، از یک سو، فیلم گرویگ به آرامی تلقی قدیمی از ازدواج را به عنوان نهادی که در آن از مردان انتظار می رود از نظر مالی از زنان مراقبت کنند، نقد می کند. اما از سوی دیگر، عشق و ازدواج را نیز به عنوان انتخاب‌هایی برابر با رویاهای شغلی تجلیل می‌کند – بالاخره مگ تشکیل خانواده می‌دهد و از اعتبار تصمیم خود برای جو در صحنه‌ای فمینیستی دفاع می‌کند.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

اما جواهر تاج «زنان کوچک» به‌روزرسانی اساسی است که گرویگ به جو می‌دهد، به گونه‌ای که آلکات تأیید می‌کرد، شاید حتی مورد تحسین قرار می‌گرفت. در پایان، جو ما نه تنها به یک زن جوان عاشق و با ذوق در یک کمدی رمانتیک کلاسیک تبدیل می‌شود، بلکه به نویسنده‌ای بی‌باک با دست‌های آغشته به جوهر تبدیل می‌شود که از مذاکره با ارزش‌هایش نمی‌ترسد و به تماشای تولدش افتخار می‌کند. نوزاد با جلد گالینگور با حروف طلایی. این نتیجه‌گیری باشکوهی است که با خوش‌بینی و احترام عمیق خود به آلکات، که مجبور شد پایان ایده‌آل «زنان کوچک» خود را به خطر بیندازد، اشک‌های شما را به همراه خواهد داشت. گرویگ روحیه پیش از زمان خود را تسخیر می کند و آن را به چیزی مسری برای نسل جدید با آرزوهای خود، هر چه که باشند، تبدیل می کند.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

+ نوشته شده در  يکشنبه 2 بهمن 1401ساعت 14:03  توسط المیرا   بازدید 109 برچسب ها: